czwartek, 8 grudnia 2011

Kuferek...

Ciekawi mnie dlaczego mam tak mało komentarzy na swoim blogu...czekam zawsze na parę słów od Was i cisza...
czy to dlatego, że piszę posty z suchymi opisami przedmiotów, które pokazuję?...
przecież statystyki i licznik mówią o Waszej obecności tutaj...

Kuferek, który zrobiłam podarowałam Madzi...tak bardzo jej się podobał, że chwaliła się nim wśród swoich znajomych...nawet nie spodziewałam się, że sprawię jej tyle radości...miło jest tak kogoś ucieszyć a nie każdy umie się tak cieszyć jak Madzia...

Olga dziękuję za komentarze pod ostatnimi postami i Iza Tobie również dziękuję za miłe słowa...pozdrawiam wszystkich odwiedzających...




2 komentarze:

  1. Wiesz, ja jestem wielką fanką babskich, artystycznych blogów. Mam ich w "ulubionych" wiele. Ale zawsze wydawało mi się, że mój komentarz jest zbędny, bo piękne rzeczy mówią same za siebie.:))Być może się mylę. Może Wam, osobom, które te blogi tworzą, odzew jest jednak miły i potrzebny. Więc się odzywam! Podziwiam szczerze i proszę o więcej. Takie osoby jak Ty inspirują i dają motywację, by tworzyć i upiększać rzeczywistość wokół siebie. Dzięki!!Duża buźka!
    Pozdrawiam Iza

    OdpowiedzUsuń
  2. Teresko nic dziwnego że się spodobał bo wygląda cudnie :)
    ikona wygląda prześlicznie chociaż osobiście nie przepadam za tego rodzaju malarstwem
    a ta wpadła mi w oko
    pozdrawiam i życzę zdrowych, spokojnych Świąt

    OdpowiedzUsuń

amfilada.blogspot.com