wtorek, 22 marca 2011

[14] Witam po długiej przerwie...

Witam po przerwie...przeprowadzałam się...
mam teraz więcej czasu na malowanie i ozdabianie przedmiotów...zakładam też swoją stronę internetową...jak ją dokończę to wkleję linka aby można było ją zobaczyć...trochę się dzieje...myślę, że będę tu zaglądała częściej...


Ostatnio polubiłam mocną kawę espresso...jest w niej zaklęta radość co rozświetla wnętrze...już wieczorem zaczynam myśleć o porannej kawie... jak otworzę oczy to rozbłyśnie we mnie radość zaraz po pierwszym łyku...zatrzymanie tej chwili i tego doznania przez cały dzień jeszcze mi się nie udaje...ale pracuję nad tym...
ale powstaje we mnie też pytanie czy warto rozciągać tę chwilę na cały dzień...czy ona nie spowszechnieje...czy nie zatraci swojego piękna...czy będzie cieszyć rankiem tak samo...przecież warto żyć dla takich chwil...od jednej chwili do drugiej chwili...i z każdej czerpać coś innego...



2 komentarze:

  1. Witaj po przerwie:) Nie moge sie doczekac nowosci bo takie piekne rzeczy tworzysz. Pozdrawiam cieplo:)

    OdpowiedzUsuń
  2. witaj z powrotem
    czekam z niecierpliwością na nowości :)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

amfilada.blogspot.com